|
Головна » 2015 » Лютий » 27
27 лютого на базі Менської ЗОШ І-ІІІ ст. ім. Шевченка відбулося засідання районного методичного об’єднання шкільних бібліотекарів з теми «Використання інформаційних, педагогічних, соціально-виховних можливостей документальних ресурсів шкільної бібліотеки в навчально-виховному процесі».
На семінарському занятті були розглянуті актуальні питання:
Основні напрямки та проблеми в плануванні роботи шкільної бібліотеки. Підготовка та проведення інвентаризації фондів шкільних бібліотек. Організація списання морально застарілої та пошкодженої літератури. Організація роботи з фондами підручників в шкільних бібліотеках: облік, зберігання, використання. Опрацювання Інструкції про порядок доставки та комплектування
...
Читати далі »
|
25 лютого 2015 року на базі Феськівської ЗОШ І-ІІ ступенів відбувся районний семінар-практикум учителів хімії з проблеми «Застосування сучасних форм та методів, які передбачають активну діяльність учнів на уроках хімії». У ході роботи учасниками семінару були висвітлені питання забезпечення якісного викладання хімії шляхом упровадження інноваційних підходів до навчання. Досвідом роботи поділилися Нагорна Олена Іванівна – вчитель хімії вищої кваліфікаційної категорії, яка провела урок хімії в 8 класі «Періодичний закон. Періодична система Д.І.Менделєєва. Виконання вправ».
У рамках семінару був проведений майстер-клас Коваленко Н.Ф.
...
Читати далі »
|
24 лютого на базі Менського центру дитячої та юнацької творчості відбулося засідання районного методичного об’єднання практичних психологів і соціальних педагогів району з теми «Впровадження та використання ефективних програм та методик у виявленні творчої обдарованості». На семінарському занятті було представлено досвід роботи практичного психолога позашкільного навчального закладу Палієнко О.П. з проблеми «Життєва компетентність: ознаки та класифікація» та проведено тренінгові вправи із забезпечення у навчально-виховному процесі психофізіологічної стійкості гуртківців, профілактики розумових та емоційних перевантажень, стресів, створення комфортних умов для обдарованих вихованців.
Активні форми роботи
...
Читати далі »
|
|
|
|
| | |